sobota, 4 maja 2013

Rozdział piąty


*le tydzien później *
Przez ten tydzień się dużo działo. Chłopaki dowiedzieli się o moim nałogu. Poznałam Eleanor i Danielle. Z austin mi się dobrze układa. Co z Harrym ? Mam na niego wy*ebane. Z resztą chłopaków zdążyłam sie zaprzyjaźnić. 

Właśnie wychodzę z wanny. Owinęłam się ręcznikiem i powędrowałam do pokoju. Wybrałam ciuchy i znowu weszłam do łazienki. Pomalowałam się a włosy zostawiłam rozpuszczone. Zeszłam na dół. Chłopaków nie było. Weszłam do kuchni. Na blacie była kartka. "Jesteśmy w studiu wrócimy ok. 2 (14) Kocham cię córcia ! Paul xx " pod spodem było jeszcze napisane "My ciebie też kochamy ! Niall xx Zayn xxx Liam xx Louis xox Harry ;) "
Zrobiłam sobie kawę i poszłam do swojego pokoju. Zobaczyłam która godzina. Była 1 (13). Zadzwoniłam do Austina. Nie odbiera. Dziwne. Napisałam do Jussa 'Yo braciszku! xxx Ems' Odpisał mi 'No siema siostra xox Juss' Zaczęliśmy pisać. Oboje nie możemy sie doczekać aż Juss tu przyjedzie. Powinien być pod wieczór. 

Postanowiłam wziąć sie za obiad. Zrobie im spaghetti. Nastawiłam wodę na makaron, pokroiłam kurczaka itp. Po 15 minutach chłopaki przyszli do domu. 
-Co tak pachnie ? - NIall - Obiad ! 
-Cześć Niall ! -Powiedziałam - Jeszcze nie skończyłam.
-Cześć Ems ! A co będzie ?
-Spaghetti. 
-Jejku ! kocham cię ! -Krzyknął i sie do mnie przytulił
-Udusisz ją ! -Powiedział Liam
-A no tak. - Niall
-Dzięki Liam - Ems - Dobra gotowe !
Wszyscy zjedli i poszliśmy przed telewizor. 
-Co robimy ? - Lou 
-Idę się przejść, muszę iść do sklepu. -Powiedziałam
- Wiesz co idę z tobą muszę iść po fajki ! - Zayn 
-Ok. Tylko się przebiorę  
Poszłam do góry. Otworzyłam szafę i wybrałam ten zestaw i zeszłam na dół. 



___________________________________________________________________________

PRZEPRASZAM ŻE MNIE TYLE NIE BYŁO I JESZCZE TAKI ROZDZIAŁ DO DUPY ALE NIE MAM LAPTOPA. JEST W NAPRAWIE ;C NIE WIEM KIEDY GO BĘDĘ MIAŁA ;C 
KOMENTUJCIE :* 

5 komentarzy:

  1. Pisz dalej.;

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie! ;) Nawet nie wiesz jak bardzo się za Tobą stęskniłam! Rozdział fajny tak jak zawsze, ale szkoda że krótki :(
    Zaczęłam się szczerzyć do monitora jak głupia, a to wszystko przez jedną małą buźkę przy imieniu Harry'ego zamiast "xx" czy "xo". Dla większości to taki nic nie znaczący detal, ale dla mnie... Cóż, jestem bardzo ciekawska i każdy szczegół się dla mnie liczy :)
    Mam nadzieję, że coś się tam między nimi zadzieje... ;3

    Nie mogę doczekać się szóstego rozdziału, więc pojaw się z nim jak najszybciej :)
    Jula xx
    _________________
    Jakbyś chciała, żebym promowała Twój blog regularnie to po prostu napisz :)
    A tak poza tym liczę na komentarz pod 8. rozdziałem mojego opowiadania. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)
    http://not-so-strong-anymore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za te miłe komentarze. Hm.. co do tej minki Harrego to po prostu tak dałam po tej sytuacji co stała sie w kuchni. Chyba oni nie będę razem.. nawet nie wiem z kim ją jeszcze zeswatam.
      Nie wiem kiedy będzie następny rozdział ;c zacznę go zaraz pisać ale nie wiem kiedy skończę.
      ______________________________
      Jasne że chciałabym ! <3
      Klaudia xx

      Usuń
  3. Pisz dalej :-D Mimo, że rozdział krótki to zabawny. Już nie mogę się doczekać,aż JB przyjedzie, a i oczywiście min chłopaków, jak się dowiedzą, że to kuzyni :-P xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuje <3 Postaram sie zrobić to żeby było śmiesznie itp.

      Usuń