sobota, 9 listopada 2013

Rozdział Dziewiąty


Z Biebsem zjedliśmy śniadanie i chwile później przyszła stylistka 1D.
-Jestem Lou, a to moja córeczka Lux. -Przedstawiła mi się
-Miło mi cię poznać, jestem Emilie ale każdy mówi mi Em.
-Dziędobly -powiedziała Lux
-Hej Lux. - Kucnęłam i uśmiechnęłam się do małej a ta się zawstydziła.
W tym momencie wszedł Harry do salonu.
-Halyyyyyyyy ! - Krzyknęła mała i pobiegła do niego.
-Hej kochanie ! - Powiedział
Słodko razem wyglądają. Harry naprawdę ją bardzo lubi.Wszyscy poszliśmy do salonu i zaczęliśmy rozmawiać.
-Co lubisz robić ? -Spytała Lou
-Kocham tańczyć.
-Zatancy pani ? -Spytała Lux
- Dobrze.
Wstałam, włączyłam muzykę i zaczęłam tańczyć. Gdy skończyłam wszyscy zaczęli bić mi brawa.
-Świetnie tańczysz.- Pochwaliła mnie stylistka
-Ma to pomnie! - Ucieszył się Biebs
-Chyba ty po mnie!- Poprawiłam go
-Robisz coś w kierunku wybicia sie?- Spytała Lou
-Nagrywam vlogi.
-Czemu nam o tym nie powiedziałaś?-Spytał Zayn
-A co miałam się chwalić..

-Która godzina ? -Spytał Niall
-14.30 -Louis
-Za pół godziny musimy być w studiu. -Liam
-To ja idę bo muszę jeszcze Lux odwieść do mamy.
-Ja się nią mogę zaopiekować. -Em
-Nie będę się narzucać.
-Lubie dzieci, z miłą chęcią się nią zaopiekuję, Justin tak samo.
-Naprawdę?
-Tak- Juss
-Dziękuje ! - Powiedziała Lou
-Nie ma problemu.- Bieber

-Lux zostaniesz z ciocią Emily i wujkiem Justinem ?
-Dobze mamo
-Naprawdę wam dziękuje.
-Proszę bardzo!

Wszyscy poszli oprócz mnie,Jussa i Lux.
-To co mała robimy?-Ems
-Głodna jestem
-Zamawiamy pizze?-Juss
-Taaag! - Luuuux




No hej! Dawno, a nawet bardzo dawno mnie tu nie było. Brak pomysłów-,- Tęsknił ktoś? Czyta to ktoś w ogóle? Mam pisać dalej?
Pytania: http://ask.fm/KOLARSKAA






1 komentarz:

  1. Tak prosze pisz ♥ bardzo się przywiązałam to twojego bloga i z niecierpliwością nie mogłam sie doczekać twojego powrotu DZIĘKUJE a tak przy okazji bo słabo widac literki mogłabyś zmieniś ich kolor plose *--*
    Pozdrowionka x.x

    OdpowiedzUsuń